EMILIA

hej :)

Publicerad 2009-12-07 22:55:22 i Lite vadsomhelst

Jag har verkligen tappat studiemotivationen, så ikväll valde jag "Mamma till en mördare" istället för geografiboken. Det får bli lite läsning nu när jag kryper till sängs. Men först borde jag välja vad jag skall ha på mig imorgon. Hm.

Helgen har varit alldeles perfekt. Det blev en mysig tjejmiddag på fredagen och sen kom killarna över, det var trevligt! Resten av helgen har jag bara varit med älskling, i stort sett varenda sekund. Förutom lite på lördagskvällen då jag tillbringade lite tid med mina andra favoriter, Bobbie och Mabelle. Och ja, jag är alldeles till mig av kärlek för de barnen. Som grädde på moset har de flyttat tillbaka till Stockholm, och jag är överlycklig! :)

Nu ska jag göra mig klar för sängen, prata med Niklas och läsa lite innan jag somnar. Kanske se om det kommit upp nåt nytt How I met your mother avsnitt också.
Pusssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela