EMILIA

Wednesday - When?

Publicerad 2009-08-19 17:39:21 i Allt & inget

Today har jag sovit alldeles för länge, sen har jag chillat med sötTessan och sötMickis i skärholmen you know! Dessa små pinglor bestämde sig för att klippa sig, och jag har ju inget emot att kika lite på kläder och snicksnacka lite så jag hängde på. Solen har skinit hela dagen men inte blir det varmare för det, förutom i vår skönt varma lägenhet såklart!

Snart ska jag göra en salig blandning av massa vitaminer och dricka upp dom. Ni vet, sånna där sköna skummiga saker? Har en helvetisk huvudvärk och har umgåtts mkt med sjuka människor, lagom kul. Sen efter min roliga kur ska jag klä på mig, än en gång, och ta mig inåt stan för att träffa mina SATC-tjejer. Myspys! De får ursäkta om jag går hem tidigt dock, för jag mår banne mig inte bra! :( Blääääää.

Vitaminer, here I come!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela