EMILIA

i know i won't be leaving here with you

Publicerad 2009-08-11 17:20:40 i Allt & inget

Idag har det regnat som ingen annan dag.. Tur at jag fick mig en kvällspromenad igårkväll för idag har jag minsann inte rört mig ur fläcken! Antonio och Mickis var villiga att träffa mig igår, så det blev en sen promenad med lite skratt och bus för att sen komma hem och lägga sig i mitt nyfina rum och titta på The Butterfly Effect. Ganska awesome film utan att man tänker påre!

Det är någon sate som lägger in bra låtar på min spellista på Spotify, helt jävla galet faktiskt. Hur som helst har jag pulat lite hemma idag, jävla regn.. Har också försökt spela lite Monkey iland, men det spelet är ju fuuuuuuuckat! Nu är det dags för en duschis och sen ska jag göra mig snygger för att träffa lite brudar och dra på fest.. Dessa tisdagsfester(?!) gör mig förvirrad.

Imorgon kanske jag taggar till Fjällen också, hm. Får väl se hur det blir med den visan dock, för pappsen är inte så himla sugen och jag själv börjar också tappa lusten före! Och Maxxxxxx fyller 18 på torsdag också, awesome.

Whatever, en dusch var det ja! Heh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela