EMILIA

I just can't stop

Publicerad 2009-04-19 22:31:33 i Allt & inget

Och ja, jag sitter här i röran i vårt nya hem. Det är underbart, däremot är min 180 breda säng både soffa, säng och matbord för tillfället. Är ju asnice att äta, kolla tv direkt och sen bara slockna. Hehe. Nej, matbordet kommer, förhoppningsvis, imorgon. Och igår var vi på IKEA, stället jag hatar att älska. Idag blev det jobb och plugg och nu, tillbaka in i böckernas värld till Jorge, JW och Mrado. Ohyes, det är Snabba Cash som gäller för mig just nu. Slet mig ifrån den för att skriva lite i bloggen.

Well, skola imorgon igen, hoppas jag är 100 % frisk snart, orkar inte mer. Okej, måste tillbaka till mina kära Gangstervänner!

Puss på er

Kommentarer

Postat av: mickis w

Publicerad 2009-04-20 18:49:37

baby, hitta på ngt i veckan?? (a)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela