EMILIA

fridag, i'm in love

Publicerad 2009-04-24 13:42:12 i Allt & inget

nu ska jag rycka upp mig och bli frisk! blir så nedrans trött på att vara ensammen, jag som är så social! nu blir det även lite mer nyttig mat, jag har för sjutton bara ätit hämtmat den senaste veckan, och det framför tv''n.
får ta tag i problemen imorgon då jag och mikaela ska ta en trutt på stan, can't wait! lönen checkar in på kontot idag, och jag har sååå kikat en del plagg och skor jag ska ha! mumz. en kavaj från monki, skor från lindex och även en tröja från weekday, om det nu blir som jag vill! I'm so on. Tyvärr består min helg av arbete, den här helgen också.. Damn it. Att jobba till elva på fredagar och börja sju på söndagsmornar har liksom blivit något av min grej. Om jag gillart? NEJ! Well, man får åtminstone vila ut ordentligt, hm(?).

hoppas ni får en trevlig helg!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-04-24 19:39:04

aeemen! visste inte att du också var sjuk. missade du också nationella imorse? <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela