EMILIA

and they say it was never your fault

Publicerad 2009-04-28 09:06:21 i Allt & inget

Jag saknar mina JW och mina andra gangster vänner, nyser varannan sekund och har halsfluss. jääj. självklart tror ju alla att man har svininfluensan bara för det! nu är jag kissnödig också, och kom till skolan 1,5 timmar för tidigt. Snoooooorigt, save me.

Igår inhandlades lite nya underkläder, and yes, min bhstorlek har blivit större! gah?! kan det bero på de små blå pillrena jag knaprar i mig, who knows? sedan fick det bli en fin buddah, två ljusstakar och en wunderbaur tvål. efter middagen njöt jag med lite fossil fuel av mina vänner Ben & Jerry!

NU ska jag gå och kissa, hämta matteböckerna och förbereda mig inför en äcklig dag i skolan. rädda mig, tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela