EMILIA

Onsdag!

Publicerad 2008-09-24 14:58:38 i

Ena stunden glad, andra irriterad och tredje ledsen. Hatar humörsvägningar, inte OK! Hur som helst är jag glad nu, superprima. Fick sluta tidigare, så nu känns det som att mitt antikenarbete kommer att kunna bli hur bra som helst. Bara jag sätter igång med det. Jobbar idag igen, 17-22, jobbigt pass då det blir så sent innan jag kommit i säng, menmen vad ska man göra åt saken.

Jag har tänkt på en sak.. På pendeltågen, eller tunnelbanan på mornarna (men även alla andra tider på dygnet), så vägrar folk ibland hoppa in till sätet bredvid. Jag menar, hur svårt är det? Det är jobbigare för de människorna som inte kan tränga sig in mellan sex ben som redan är ihopträngda, dessutom kanske de har en stor väska att kånka på. Herregud människor, sluta bara tänk på er själva, och vara så bittra.
Galet irritationsobjekt, jag vet, men ändå! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela