EMILIA

Torsdag

Publicerad 2008-09-04 21:48:03 i

Alla planer är fucked up. Men så är det väl alltid när man är med Ida och Emelie, hehe ;). Nejmen något kul kommer vi hitta på minsann!
      Min nya klänning är perfekt, vet inte om jag ska ha den imorgon i skolan, antagligen inte eftersom jag vill ha den på kvällen. Ska börja kvällen med Ida, Emelie och Olivia. Mer vet vi inte, eller? Det blir hur som helst alltid en rolig kväll, vi löser det.

       Nu ska jag snart sova, jag vet inte vad det är med mig, är trött nästan hela tiden. Så det blir väl diss på SATC ikväll antar jag, god damn. Hihihih, känns bäst att ha comviq-kompis, I'm the bezt, och alla som sms:ar mig hela tiden.  Ohjuste! Jag skulle berätta vem svärmorsdrömmen var :O Though choice. Hihihihhi. Nog om det babes. Nu ska jag lägga mig och ta det lugnt i sängen lite.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela