EMILIA

Torsdag

Publicerad 2008-09-25 20:00:03 i

Men hej!
Känner mig exhausted, har sovit i ungefär två, tre, timmar. INTE OKEJ! Hur ska jag nu kunna sova i natt? Buhu. Köpte åtminstone lite godis på willys, hehe. Måste dra ner och köpa matsäck till imorgon också, blir väl sallad som vanligt. Nu är jag på pretty good humör eftersom det är helg imorgon, men tydligen får jag inte vara hemma, eller sova borta, så vi får väl se hur vi löser det. Ska i alla fall  troligtvis träffa Ida och Emelie imorgon och äta middag, annat vet jag inte mer än att jag börjar nio på lördag, så det blir inte sent minsann. 
     Ikväller laddar vi upp med lite idol med mamsen, godiset och sedan lite läsande av engelskaboken. Ärligt, palla? Buhu, vet inte om jag kan vara med Mickis nu heller, så vi får väl se hur det blir. Jag som sett fram emot det, måste kanske vara hemma heeeela lördagkvällen! Pinsamt.

Nej, nu är det IDOL! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela