EMILIA

RUBRIK

Publicerad 2008-09-21 22:37:06 i

Hej kära vänner, nu ska jag äntligen komma med ett riktigt blogginlägg för första gången på länge. Igår hann jag med att jobba elva timmar, så sjukt roligt, eller nja, kanske inte. Sedan hann jag pysa hem, få i mig lite mat, duscha och göra mig klar för att sedan dra hem till Caroline. Vad vi sen hittade på har jag ingen aning om, kvällen försvann lika fort som den kom.
Idag har jag: tittat på supersugen, köpt blommor åt mormor som fyller år, legat och slappat, ätit frukost, lyssnat på Coldplay, sovit, varit på middag hos mormor & morfar, sagt hej till pappa, gjort svenskaläxan och nu sitter jag här. Kul, kul och lika mycket kul igen. Hatar söndagar. Fetångestdagennummerett? Blä, kan fortfarande inte fatta att jag var på jobbet i elva och en halvtimme igår, jag skulle kunna slå mig själv för en sån sak :) Den kommande veckan ska jag jobba tre ggr, tisdag, onsdag och lördag. Tyvärr inte med någon rolig, haha. BÄÄÄJS måste börja med antikenuppgiften också. Jag är en stressad kvinna.

Om en vecka exakt ska jag och morfar ner till Mantorp för att se på STCC- och JTCC-finalen. Antar att det blir en kompensation för att det inte blev någon karting i helgen. Nej, vet ni vad? Nu ska jag gå och duscha. Puss på er alla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela