EMILIA

Onsdag

Publicerad 2008-09-03 21:43:17 i

Halloooww alla söta! (Absolut ni klasskamrater som läser min blogg, ni är ju för sötnosiga!) Idaaaaaaaaaag har jag ångest för att jag redan hatar matte, fatta, REDAN! Fuck matte och språk. However har jag skaffat comviqkompis, nytt nr har jag också, så det är bara fråga så får ni det (om ni inte redan fått det dvs.). Tröttheten undkommer jag aldrig, men det är sånt man lär sig leva med, höhö.
      Köpte snyggaste klänningen idag, och ja Melanie och Caroline, den var fierce! Däremot ska jag byta den till en annan storlek imorgon, för jag tror det blir mycket snyggare. Fikade med Fabbe, Melanie och Caroline på Espressohuse sture, som vanligt. Vääärry mysigt. De är så gosigosiga. Vi försökte komma på nåt att hitta på på fredag, men där försvann helt plötsligt alla våra idéer ut i det tomma intet.
     Men det är inte långt kvar till helgen nu, och därmed kräftisen. Det kommer bli hettttt. Apropå heta saker, jag har världens hetaste kompis! Man, I like you dude <3 Väääääärsta svärmorsdrömmen.
Fortsätt följ min blogg för det stora avslöjandet vem "svärmorsdrömmen" är!

      Imorgon sker firandet av min storesyster som på fredag fyller hela arton bast. He he he, wich means party här hemma och jag är inte bjuden. Tack, tack så jävla mycket! Nej, jag skojar bara, självklart ska min syster och hennes vänner inte behöva dras med en liten skitunge som jag, nejnej, jag ska vara ute och svira med mina vänner. (Som är mycket bättre än dina LINA!!!)
      Oseriöst värre blev det nu, jag ber så mycket om ursäkt. Skriver senare ikväll.

Kommentarer

Postat av: Melanie

Publicerad 2008-09-06 19:45:14

nästa helg emilia!=P

Postat av: Hillevi

Publicerad 2008-09-07 01:51:41

Jag vill ha ditt nya nr sötnooos!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela