EMILIA

Misslyckat

Publicerad 2008-09-09 19:56:49 i Tankar

Muaha, godis är gottens. Får dock erkänna att plugga inte är min starka sida.. Har suttit och lyssnat på musik på youtube och myspace istället, bla. min kärlek Lars Eriksson. www.myspace.com/larsmusic , have to admit att han e niiiice asså?
      Hade tänkt att försöka bli klar med första engelska uppgiten ikväll, och sen gå och lägga mig och sova. I och för sig vore inte ett bad fel.. Hm. Känner mig sjukt deppig eftersom jag vet att det inte är långt kvar nu.. Well, det är väl bara se det från den ljusa sidan! Allt har sin mening. Men varför just nu liksom? Blä. 
       Imorgon fyller farsgubben hela 44 år, så det blir nog till att pallra sig dit, trots att vi bråkade på telefon idag. Och inte ringde han upp heller. Men jag hittade åtminstone två småsaker som var roliga och verkade passa honom på Desigtorget. Mycket trevligt. Träffade på Line idag också, min skiftledare. Helt sjuk. Haha, lika söt och trevlig som vanligt.

       Nej, tillbaka till skrivandet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela