EMILIA

Måndag

Publicerad 2008-09-22 19:15:24 i

Ärligt, jag tror jag ska gå ner och köpa godis och sen ligga i sängen hela kvällen. Jag oooorkar inte börja med historian, har inte ens läst klart häftet. Jag är en misslyckad liten fisk. Miriam är ju för söt! <3 Lilla vännen. Och Mikaela, det är ni som gjort min dag. Förresten ska jag träffa Mickis imorgon, ska bli så otroligt skönt. Det finns inget bättre än att träffa dig baby :)
AOOOII, är inte på det bästa humöret, precis som alla andra antar jag att nu har min årliga höstdepression, jag orkar inte med nån eller något, kan inte plugga, koncentrera mig, sova, äter hela tiden = fetto here i come. Men det blir nog bättre snart, det känner jag på mig. Har bara tre schemalagda dagar den här veckan, och det känns wonderful. Sedan på torsdag är det lönedags, och sen i helgen är jag, troligtvis, ensam hemma. Skönt.

Det enda som saknas är någon

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela