EMILIA

LOOK FOR THE GIRL WITH THE BROKEN SMILE..

Publicerad 2008-09-23 22:39:10 i

Jag ska inte klaga. Det ska jag verkligen inte. Jag vill bara ställa frågan om det går lika utför för alla just nu? När ens närmsta går bakom ryggen på en, när de förstör ens sociala liv, när man förlorar tre av sina bästa vänner, vad ska man göra då? När man är med människor man trivs med, människor man vet bryr sig om en, men som gör att man känner sig ensam, vad ska man göra då?
Jag vill gå och gömma mig, försvinna i intet just nu. Det känns bara som att alla sviker, försvinner ifrån mig, drar sig bort. Även de som ska finnas där i ont och gott. Jag vet vart min plats är, jag vill stanna där, men det är fullständigt omöjligt.

Kommentarer

Postat av: sadfasdf

Publicerad 2008-09-24 17:27:39

jag finns här

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-09-24 20:22:43

vet vad du menar, been there...! asjobbigt, men man klarar sig, jag lovar:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela