EMILIA

Kväller

Publicerad 2008-09-02 22:12:54 i

HEEEJ ALLA GLADA DUDES DÄR UTE. Min syster står just nu och äter nutella bredvid mig, mysigt för henne tycker jag, men själv är jag inte det minsta sugen. Har jobbat och chillat lite med mina arbetskamrater ikväll, de är så sweet. Fast jobbigt äre, att vara så grym som jag! Har precis gjort några mattetal och druckit en stor kopp te, söder of course. Just nu funderar jag på om jag ska välja kläder till skoldagen imorgon redan ikväll, så jag inte tillbringar alldeles för mycket tid framför spegeln imorgon bitti. Äsch, det får bli som det blir. Ska testa att sova i myskläder inatt, jag sover alltid så gott då. Konstigt? Jag vet.
         Imorgon blir det lång dag i skolan, vilket innebär mycket spring ner till cafeterian med Caroline för att köpa kaffe. Inte okej, eftersom jag har träningsvärk sedan gårdagens mördarpass på gympan. JAG VET att jag är otränad, inte OK! Bajs på er griskorvar. Nu ska jag sovish, eller lägga mig i sängen och läsa engelska med andra ord. Kul, roligt. Jag vet.

PUSSSSSSS!

P.S. BLONDINBELLA KICKS ASS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela