EMILIA

Hej :)

Publicerad 2008-09-25 22:13:36 i

Ojojoj, Lasse gick vidare i Idol. Tyvärr är han för bra för oss, för bra för Sverige, men vad finns det att göra åt saken. Nu ska jag gå och ta en välförtjänt dusch och sedan gå och lägga mig i sängen med datorn i knät + en söt liten engelskabok vid sidan om, jippie. Godiset gjorde att jag fick ont i maaaagen :( Jag som var sugen på te förut ikväll, bajs.
     Godis är underskattat, kan göra en hel dag uuuunderbar. Men te är fucking grejt, och jag satsar nog på att ta en kopp efter att jag duschat. Just so you know. Ointressant på hög nivå, I know.


    Jag haaaaatar (på Fabiasn vis) att åka kommunalt. Pendeltåg, hur fuckat är inte det?! Blä, sl, inte ens kortdragarna fungerar.

Kommentarer

Postat av: natalie

Publicerad 2008-09-29 20:07:22

flicka, vart var du idag?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela