EMILIA

Bajs

Publicerad 2008-09-03 22:29:27 i

Tjabba. Snart sovdags för lilla mig. Har försökt välja ut kläder inför morgondagen, men även denna kväll misslyckades det. Vat ni hur skönt det känns att ha comviqkompis eller? Relief liksom. Hm, vad ska jag hitta på för födelsedagspresent åt Olivia som också fyller år på fredag? Det där med presenter är ju bland det svåraste som finns! Värst är det att hitta åt killar, såklart.
Whatever, nu ska jag lägga mig och kolla på tv som jag inte gjort under hela den här veckan som gått. Duktig flicka va?

PS HÖRRNI! Börja kommentera lite mer era slöfockar!

Pusspåer!

Kommentarer

Postat av: henrik

Publicerad 2008-09-04 15:56:20

asså har du en comviq-kompis eller själva comviqkompis det framgår inte precis

Postat av: emilia

Publicerad 2008-09-04 21:59:13

Förlåt! Jag har själva abonnemanget comviq-kompis :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela