EMILIA

ångestångestångest

Publicerad 2008-09-14 18:58:25 i

Hej hej hemskt mycket hej. Ligger nu i min sköna säng hemma, one tree hill på teven och en jävla massa kläder på golvet. Alltid samma visa. Systers irriterande musik skär in i mina öron och jag blir gääälen. Och den jävla halsen gör ont nu också. Damn it.
       Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta när det kommer till mina slampiga kompisar, men jag älskar er och skrattar för ni är så söööta! Och roliga för den delen. Hihihihi. Jag måste erkänna att det var hyfsat roligt igår, tror att alla  mina tjejkompisar hade roligare, men jag tyckte kvällen fick ett lyckat slut efter ett samtal i taxin hem. Hi hi. Hände mycket den kvällen med andra ord, både dåligt och bra. Men det satt ju bra med en QP-plusmeny till lunch, och sen så blev det till att gå på bio med sötnosen. MAMMA MIA! igen, den är så fakking grejt.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela