EMILIA

This wasn't how I wanted it to be

Publicerad 2008-10-25 16:29:31 i

Nu har jag övningskört lite och det är väl som man säger; det ligger i blodet. Hehe, kunde nästan redan allt, trots att jag kört bil högst två, tre ggr förut. Självgod? Jajamensan. Igår var vi hemma hos Willy förresten, jag och mina galna underbara tjejer. Hann tyvärr dra innan Olivia kikade förbi, om jag förstått rätt. Som jag saknar den tjejen, och som jag saknat er andra älsklingar.
    Ikväll ska jag troligtvis kika på film med caroline, hihi. Tyvärr ska jag då börja jobba imorgon klockan sju, inte ok. Fyfan. Som tur är är det ju lov, gosh. Har inte ens tänkt på det på det sättet.. Men det är ju sjukt skönt. Skriver senare när jag har mer att säga. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela