EMILIA

PEPP

Publicerad 2008-10-19 14:30:08 i

Efter en skön, sovig helg är jag nu taggad på nästa vecka! Alla borde ha sånna här helger, då kommer alla få MVG I promise. He he. Igår sov jag då till tre, mycket skönt med tanke på att jag sover högst sex timmar på vardagarna, (SKÄRPNING!) sedan fick jag feber, mådde lite dåligt, men efter ännu mer sömn så mår jag idag bra igen och är peppad på en ny skolvecka! Varför jag är så taggad är för att det bara är denna veckan, sen är det höstlooov. Så nice, så nice.
       Idag, eller alldeles strax, ska jag och pappa dra och kika på en lägenhet, om vi hinner dvs. Hoppashoppas. En halvtimme kvar, hehe tiiiiight. OCH alla ni som tror att jag dissat er i helgen, sorry, men jag har haft mobilen avstängd så jag inte skulle frestas av era erbjudanden och skita i att ta det lugnt.
      How come, jag har inte fixat designen än, får bli nån gång i veckan. PUSS SÅLÄNGE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela