EMILIA

No comprendo el election

Publicerad 2008-11-04 20:59:22 i

Barack Obama - valkampanj

Nej vet ni vad! Missade både DH och Grey's förra veckan, katastrooooooooof. Hur som helst hoppas jag att jag hänger med ikväll när jag och farsgubben (ohja han gör mig sällskap till DH tro det eller ej) sätter oss ner med en varsin kopp te framför tvn.
    Jag får be om ursäkt för att jag inte skrivit någonting om dagen/kvällen stora händelse aswell. Jag menar självfallet det Amerikanska valet. Dock känner jag att jag inte riktigt vågar då jag inte är särskilt påläst och kan därför inte komma med särskilt starka argument. Vad jag vet är däremot att hela min släkt, förutom de som bor i Amerika, verkar hålla på Obama. Vilket större majoriteten av den svenska befolkningen verkar göra. Så, jag antar att jag joinar den gruppen, för lite av det som jag vet att Obama står för verkar ändå vara bättre än McCains åsikter.  Nog om det.
     Damn vad jag är fast i den där boken Flyga Drake, det är ju spännande som sällan! Kanske borde ta och försöka hinna läsa ett kapitel på 4 min innan Dh börjar? Nej, låter ganska orimligt. Jaja, talk to you later dudes.

Kommentarer

Postat av: Barack Obama

Publicerad 2008-11-04 21:07:01

tack för att du hejar på mig emilia du verkar som en reko tjej! hälsa farsgubben också! tillsammans we can make a change!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela