EMILIA

It's been a long time

Publicerad 2008-11-26 17:53:16 i

Mäp! Det känns som att mitt huvud ska sprängas, jag som inte gjort någonting alls idag.. Förutom att sova till tolv förstås. Jag mår illa också, kunde inte sova inatt för mitt illamående, helt crazy. Så det blev till att vara vaken halva natten.. Kanske därför jag har huvudvärk, vem vet? Så förargligt att jag skulle må skit samma kväll/natt/dag som vi har prov. Jag som ändå hunnit plugga en hel del. Bäjz.
     Det finns verkligen en, en enda söt pojke just nu. Men han är bara sådär söt så man inte vågar annat än titta och vara trevlig. Fast nu får jag inte träffa honom förrän nästa vecka, fast det är bra för då har jag ändå något att se fram emot. Han är så söt att jag inte kan bli av med mitt sockerberoende! Miiiiiiip! :)

Nej nu orkar jag inte bloggen längre.
See yah.

Kommentarer

Postat av: Melanie

Publicerad 2008-11-26 21:10:56

men miiip på dig emilia, vem är sockerpojken?!:)

krya på dig!<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela