EMILIA

And the truth is that I miss you

Publicerad 2008-11-08 17:15:31 i

Hallojsan! Nu sitter jag nyduschad och färdig hemma hos Caroline och är redo för att servera på hennes padres partey. Har jobbat heeela dagen, men än är den inte slut. Fast det ska bli riktigt roligt minsann. Igåt umgicks jag med mina  gamla söta klasskamrater, jättemys. Det är otroligt hur skönt det är att umgås med människor som känner mig väl, och som förstår sig på mig. Puss på er!
     Imorgon ska jag försöka sätta igång hårdare med ett historiaarbete som ska vara klart på onsdag, det är teeempo som gäller nu alltså! Jag ska nog försöka dra med mig farsgubben på en liten tur med bilen också, och självfallet ska jag köra. Muahahaha. 
     WELL! Dags att sociala sig lite och gosa i sängen med min älskling <3 Hoppas ni får en trevlig kväll!


P.S. jag är kääääär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela