EMILIA

Underbart bra

Publicerad 2008-05-16 15:46:46 i

Tja! Gårdagen var underbar. Det finns inga ord. Vi hade SÅ kul! Uppträdde två gånger, men den sista gången var det väl ungefär för, 300 pers. Vilken otrolig känsla att stå där på scen och sjunga och spexa. Jag kommer aldrig att glömma den här veckan. Tack alla <3!

Idag är det fredag och jag är trött som satan. Vetesjutton vad man ska hitta på. Björn jobbar nu på eftermiddagen, och jag vet inte om jag ska dra ut till ingarö alltså.. Jag är så trött. Kanske ska höra av mig till bästis och se vad hon ska hitta på ikväll. Det blir nog iaf att dra in till huddinge c och möta Nattis och Megas ett tag :). Får se om de har nåt kul på g.

Aja, keep in touch.

Kommentarer

Postat av: mickis w

Publicerad 2008-05-17 10:19:05

Vi var grymma :D så jävla kul!
pusspuss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela