EMILIA

News

Publicerad 2008-05-01 18:41:10 i

Kvällen igår spenderades med ingaröpojksen på fest hos Björns barndomsvän Madeleines kompis 18-års fest. Mycket trevligt må jag säga, fast det var lätt att bli trött eftersom jag varit/är sjuk och allt. Well, well. Det var otroligt många fulla fjortisar ute igår i alla fall, haha. Helt sjukt att ens fördomar besannas ibland. Då blir det ju också svårare att bli av med dem. Hoppas iaf att alla ni där ute hade en trevlig kväll igår!

Nu sitter jag hemma hos min käre pojkvän och jag är lite smått irriterad över att han är så grym på allt! Man får ju ingen chans själv att glänsa, hehe. Han är hursomhelst bäst, och ser till mitt bästa för det mesta ;). Alla borde ha någon som brydde sig lika mycket som Björn bryr sig. Det är skönt att vara lycklig!
Älsklingen har varit lite bakis idag, och smått grinig, och jag är väl inte den roligaste att vara med då.. Retstickan number one liksom. Förlåt mig för det sötnos!

Nej, nog om saker som säkert tråkar ut er ooooootroligt mycket.
Idag lyssnar jag på: Queens Of The Stone Age, det är najs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela