EMILIA

News

Publicerad 2008-05-20 21:14:08 i

Ja, nu är det ju såhär att jag måste uppdatera hela tiden eftersom jag får så många mail från mina läsare som kräver det. Visst är det kul att vara större än blondinbella, men jag vill inte alltid bli jämförd med henne. Som i alla tidningar nu för tiden, alltså jag står inte ut längre. Jag ÄR inte blondinbella, och bara för att min blogg är mer läst än hennes, så har hon nu börjat snacka skit om mig i pressen. Hon sa igår till metro att jag har snott hennes marknadsförnings-idé och att min mamma luktar curry. Liksom hur lågt får man sjunka?
Det är faktiskt inte alls roligt med alla dessa kommentarer om att jag är så ytlig, pengargalen och att jag spenderar 10 000 per månad på kläder. Allt detta är ju absurt. Jag spenderar faktiskt 11 00 per månad på kläder och acessoarer. Så sluta hacka på mig.
Det är ju så att jag lägger ner mycket tid på min blogg, och jag är så tacksam till er, mina 350 000 läsare att ni följer mig i min vardag! Den är ju faktiskt rätt intressant.
En del människor har blivit avundsjuka på mig, och visst, med all rätt eftersom jag är så snygg och bra, men det går över gränsen när de kallar mig rumpnisse och anklagar mig för att röka hasch. Det var ju faktiskt en klubba jag höll i handen!
Jag har även blivit bjuden på ett flertal studentskivor (av både killar och tjejer), men tyvärr hinner jag inte med sånt (eftersom jag har ett LIV) då jag är tvungen att göra manikyr och ansiktsbehandlingar.

Men fortsätt att läsa min blogg så ska jag försöka att hinna svara på alla mail.

Kommentarer

Postat av: hemlig:)

Publicerad 2008-05-20 23:04:17

håller helt klart med dig gällande blondinbella...
så jävla trött på wannabees
SUCK!

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-05-21 14:16:22

haha du är ROLIG! fortsätt så

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela