EMILIA

Lördag

Publicerad 2008-05-17 15:31:11 i

Idag sov jag till tjugo i två, vilken underbar känsla. Längesen, riktigt längesen, jag sov så gott som jag gjorde inatt. Tittade klart på hockeyn igår, det var riktigt jävla synd att Sverige förlorade, men gud så de kämpade ändå! :)

Var och grillade i tanto med Emelie, Pernilla, Björn och Jocke igår. Det var trevligt. Men jag har inte hört av Björn sen igår, så han kan ju ta sig. Skiter i att höra av mig själv nu, så får vi se vad han har för ursäkt sen ;)

Vill hitta på något ikväll. Någon som vet nåt som händer? Kanske bara gå en långpromenad på stan med pernillis ikväll.. Om det inte regnar och om hon har lust? Aja, det är sånt vi får se sen.
IDAG FYLLER MONA ÅR! <3 Har inte ditt nummer sötnos, men GRATTIS!

Talk to yah soon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela