EMILIA

Tisdag

Publicerad 2008-06-10 21:45:29 i

Har precis kommit hem från Davids studentmottagning. Det var jättemysigt minsann! Längtar verkligen tills det är min tur, men oturligt nog är det hela tre år kvar. Men stort jävla GRATTIS PÅ DIG DAVID!! Är så lycklig för din skull. Imorgon bär det av för Linis och Dejv till hultan också. Inte något för mig detta år, är inte sugen på lera, bajamajor och så mycket öl. Haha.
Var även och tittade när de sprang ut från Bromma Gymnasium, oj så lyckliga alla såg ut. Man ville bara krama om dom allihopa! :D Själv blev jag nästan rörd så fint det var. Kul att träffa lite friends hemma hos David nu på kvällen också, alltid lika skoj.
Nu sitter säker Pillis på en najs restaurang på Mallis och kikar på solnedgången. Kanske har hon till och med en god drink. DAMN vad avundsjuk jag är på dig din lilla snorunge.

Nu är det Sverige - Grekland som gäller och jag tror bestämt att Sverige åker på stryk. Ja, Zlatan och Ljungberg är NÅGOT överskattade i mina ögon.

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-06-10 22:35:33

haha så fel du har, sverige är bäst tönt..

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela