EMILIA

SÖNDAG

Publicerad 2008-06-08 14:56:16 i

Jaha, nåt knas är det med blogg.se ? QUE? Well, well! NU HAR JAG SOMMARLOV :D wiiihi. Avslutningen var den finaste någonsin, och det kändes riktigt, riktigt sorgligt att lämna Vista. På skolavslutningskvällen (torsdag) så drog vi till gömmarn, och jag, megas och mickis badade. Otroligt skönt i vattnet faktiskt! Mamma kom och hämtade mig senare på kvällen, vilket var otroligt skönt, då gömmarn ligger borta vid ingenstans.
     På fredagen drog vi ut till Pillis landställe, vid skansundet. Det är alltid så mysigt där, och man känner bara lugnet. Däremot så blev det lite stressigt senare på lördagen när vi skulle dra hem. Tack brudar för en mysig start på sommarlovet!
      På vägen hem från Pillis får man veta massa snaskiga detaljer från Davids fest. Not nice. Och det är väl bara inse, för oss båda, att det inte håller när vi båda håller på som vi gör. Hur som helst, när jag kom hem låg Lina och Dejv och sov, (knas eftersom klockan var sex på kvällen), de samlade visst krafter inför kvällens bravader. :)
      Allt blev sjukt jobbigt ju längre tiden gick. Fast sen kom Lina med ett förslag, jag skulle hänga med hem till Fabian som fyllde 18, så jag slapp sitta hemma själv denna dystra kväll. Och ja, så glad jag blev, för min kära syster och jag har inte umgåtts på länge. Kvällen blev lyckad och vi kom väl hem till Fabbe ungefär elva, kvart över elva. Där var det drag, och dans, och uppträdanden. Haha! Weirdos.
      Kvällen blev i alla fall lyckad, och jag slog mig :(. Träffade till och med folk som bodde nära skansundet, där jag hade varit tidigare på dagen. Tyvärr blev Linas mobil stulen, men vad ska man göra åt det nu i efterhand. Det är bara sörja alla bilder hon hade på den :/.

Ikväll blir det nog gömmarn igen, då vi ska möta upp några sköna människor vi träffade förra söndagen, eller nåt (?). Haha! Fullt ös medvetslös.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela