EMILIA

Måndag

Publicerad 2008-06-02 20:51:22 i Tankar

Tjafan! Jag är dålig på att uppdatera, sorri. Jag är lite dålig på allt just nu känns det som. Har en nästan orörlig vänsterarm, ett stort läskigt skärsår på foten tillsammans med massa småsår, ett dussin blåmärken på benen och i nacken (!). Det suger eftersom vi har bal imorgon. Men jag vetesjutton om jag orkar pallra mig till skolan, buääh. Kommer nog inte vara där hela dagen, eftersom jag måste hinna duscha innan jag ska tagga till frissan. Ljusa slingor ska bli trevlans.
Idag har jag, Camilla och Mona solat och varit inne i gamla stan en snabbis. Jag sov hos Mona efter gårdagens mys vid gömmarn, där vi också stötte på några mycket trevliga människor :).

Annars mår jag apa. Eller, jag vet inte. Jag mår apa för att jag inte vet något. Undrar ifall det finns någon annan i denna värld som är så osäker ibland som jag är? Shit. Och humöret svänger som en rallybana. Det suger så hårt! Jag vet inte vart eller vad jag vill. Just nu vill jag bara ha kul. Eller? :s aaaaaaaaaaaah.
Jaja, har väl en sak säkert iaf. Coldplay 18 sep. Najs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela