EMILIA

Kväll

Publicerad 2008-06-21 23:40:03 i

Det är tamejfan lördag kväll och här sitter jag inne utan att ha gjort någonting på hela dagen! Varför denna tristess? Jo, låt oss säga såhär.. ALLA är bortresta eller upptagna. Jippie vad kul för lilla mig då, SVAR: negativt. Syster sitter vid den andra datan och lyssnar väldigt högt på Babyshambles som har gått enda sen igår, vilket inte gör mig något för vet ni vad? Babyshambles är PHÄTTBRA. Förutom det har jag legat och sovit på soffan och kikat på Cold Case. Not very funny, men jag tror jag behövde ta det lugnt idag, eftersom halsontet sedan i måndags fortfarande är kvar.
    Imorgon ska jag umgås med min fader, lillebror och min storasyster. Hoppas på att det blir lite laserdome, inget strunt som typ skansen. Ska bli riktigtriktigt trevlans faktiskt! Sen på kvällen ser jag fram emot att umgås med min kära lilla Sophie, om hon kommer loss från jobbet på måndag dvs ;)

Ta och lyssna på Coldplays nya låt "Lost!", den akustiska versionen är också grym.
Nu blir det film, och det blir antingen någon på Canal+ eller National Treasure 2...
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela