EMILIA

Allsång, tanto & fezt

Publicerad 2008-06-25 13:50:54 i

Häällu alla! Idag är jag lite seg eftersom vi kom hem halv fyra igår, not nice. Eller jo, det var sjukt nice! Dagen inleddes med en liten rundvandring på stan, för att vänta och möta upp Emelie. Sedan drog vi så fort vi kunde till min älskling Pernilla som satt på, inget mindre än, Skansen. Vi såg nåt genrep och sen var det bara att vänta. Träffade också Mickis en snabbis, :). Vädret bådade illa, och vi som skulle till tanto sen blev lite oroade. Hur som haver så löste det sig, eftersom vi träffade Willy och Marcus påväg till Tanto. Vid det laget hade Pillis lämnat oss, vilket var synd för henne eftersom vi drog på fest på Östermalm/Stureplan. Det var nice må jag säga, och kvällen blev mycket lyckad.
      Däremot har jag en sjudundrandes tandvärk, eftersom jag håller på att få visdomständerna. Well, snart ska jag och Emelie dra oss in mot staden och käka lite donken. Sen ikväll blir det hemmakväll med mamsen! Ska bli riktigt mysigt.

Puss på er alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela