EMILIA

So together but so broken up inside

Publicerad 2008-12-09 22:33:29 i Allt & inget

Nu längtar jag hur mycket som helst till julen, vi brukar alltid julbaka pepparkakor med mormor och morfar, men det har tyvärr inte blivit av iår. Tråkigt. Däremot ska vi troligtvis sova hos dom natten till julafton, det betyder att vi klär granen, dricker glögg, tittar på uppesittarkvällen på tv och äter julskinksmörgåsar. Jag längtar! Bara själva myset. Men inte är det långt kvar nu, bara 2 veckor imorgon. Och tyvärr har jag bara 3 julklappar ordnade. Några förslag på vad man kan ge sin 9åriga lillebror? Jag brukar satsa på att ligga under hundringen, men eftersom jag nu har min egna inkomst så kan jag lägga ut lite mer.
    Förresten, mindre än en månad kvar till fast anställning på Tha Donk. Känns skönt! Hoppas bara att utbildningen till Kassachef flyter på lite mer nu under juletider. Jag känner nu att jag borde diska lite, och göra en kopp te. Det låter som musik i mina öron. Teeeeeee. Ah, mys. Haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela