EMILIA

I've given you all I possible can give. I wonder why the hell you're still here with me?

Publicerad 2008-12-04 18:07:15 i

Imorgon är det fredag. tack gud. allt, allt påminner om det. det där. usch.
Jag ska laga mat åt männen i mitt liv nu. Lillebror och Pappa. Mina ögonstenar!
Om inte något händer imorgon hoppas jag att jag kan ligga och gosa i
min älsklings säng tillsammans med henne. Bästiiiissssss det var too
long ago! <3 Babybabybaby. Jag längtar efter att få umgås med David
Davids David, Albin, jag och så Caroline. Läs detta och ta åt er människor!


Nej vad sämst jag är på att blogga. Hejdå

(förresten hur tillagar man sparris?!)

Kommentarer

Postat av: lajna

Publicerad 2008-12-04 18:15:08

vad ska du laga för äcklig mat med äckelsparris? själv lagade jag mat åt mig själv... mycket nöje måste jag säga. jag har köpt en julklapp till dig.

Postat av: lajna

Publicerad 2008-12-04 18:15:30

två förresten!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela