EMILIA

Gammalt groll

Publicerad 2008-12-04 23:46:24 i

Jag läste mina gamla blogginlägg, från tidigare i år. Damn, vad lycklig och oberörd jag verkade vara. Hur lyckades jag? Ja, det kanske är så om man är kär i alla fall. Ja, det kommer väl det med! Hur som helst så sitter jag här nu, framför tvn med datorn i knät, med fader bredvid mig. Vi har diskuterat mycket fram och tillbaka om hur, var och när vi vill flytta. Usch, det är inte lätt det här.

Imorgon är jag åtminstone astaggad på att göra något! Någon som har nåt kul på gång? Keep in touch ;)
Nej, det kanske är dags att sova nu i alla fall. Kvart i tolv.. Ska upp och se julkalendern imorgon, då kommer jag i alla fall upp med säkerhet. Well! Puss

Kommentarer

Postat av: mickis w

Publicerad 2008-12-08 23:18:16

julkalendern is the shit!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela