EMILIA

Torsdag

Publicerad 2008-08-28 16:05:01 i

Hejsan!
     
Nu sitter jag på mammas jobb, har precis dragit i mig två koppar varm choklad, ohja den är oemotståndlig när den kommer ur automater på kontor. Borde väl egentligen göra ett antal mattetal så jag slipper det ikväll, men så är då inte fallet. Utan istället hamnade jag här, framför datorn som någon liten n00b. Mobbat? Ja.
      Ska snart dra oss iväg till SKHLM (eller wtf de nu döpt om det till), med andra ord Skärholmen Centrum. Ska checka lite kläder, nya brills till både mig och mor och jag funderar även på att köpa en blå Ralph Lauren skjorta. Vad sägs? De går ju för 900 så det är ju inte världens undergång, men jag menar ändååååå liksom. Dah. 

      Imorgon är det fredag, tack Gud för det, men helgen blir ju inte den trevligaste för mig må jag säga. Jobb både lördag och söndag = socialt handikapp. G O D damn it. Ojojoj vad gudfruktigt det blev nu på slutet. Vet att jag inte har så mycket intressant att skriva i det här inlägget, det kommer i nästa, miaow.

Puss på er snuttegulls!

Kommentarer

Postat av: Emeliekk

Publicerad 2008-08-28 21:50:41

Meeh, saknar dig snyggo <3:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela