EMILIA

Tisdag morgon

Publicerad 2008-08-12 07:13:50 i

Sitter här vid frukostbordet och har precis fått i mig min dagliga portion av fil. Fick inte så mycket sömn inatt, eftersom den förbannande hostan väckte mig gång på gång. Har även haft konstiga drömmar de senaste nätterna, men det berättar jag om sen. Är hemma hos pappa just nu, så jag passade på att sova i hans tempursäng inatt, vilket brukar göra så att jag får en riktigt god natts sömn, men inte denna natten tydligen. Wellwell, orkade i alla fall pallra mig upp vid den tiden jag bestämt. Hehe. Ska snart åka med pappa, som också ska till jobbet, så idag får jag skjuts! Yäääj. Men jag kan inte hitta min namnbricka någonstans, ehehehe. Paniiiiiiik. Jag som är så ångestladdad med både det ena och andra, haha. Men det löser sig nog. Jobbar åtta timmar, så.. Slutar fem idag. Vet inte riktigt om jag är på att göra nåt ikväll, eftersom jag är så trött och kanske borde vila min förkylning så jag är frisk resten av veckan. Men vi får väl se! :)
Skriver mer ikväll!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela