EMILIA

Fredaglördagsöndag

Publicerad 2008-08-23 15:33:24 i

Igår mötte jag upp Caroline på medborgarplatsen och sedan drog vi till slussen där vi skulle möta upp den största delen av klassen. Sedan drog vi ut till Lidingö, där det bliev lite minglande, sanning och konsekvens och så vidare. Sedan börjar ryktet gå, och vi drar till resten av Stockholms ungdomar som tydligen är på Långholmen. När vi kommer dit är det hur mycket folk som helst, och det första jag, Melanie och Caroline gör är att tappa bort alla. Kvällen fortsätter och vi stöter på folk i klassen, men även folk som går i våra mattegrupper eller i vår skola. Vilket var mycket trevligt! Kom hem kvart i två, trött och dann.. Och somnade direkt i soffan, eller fåtöljen kanske jag ska säga. Vaknade vid fem och gick och la mig i sängen, myyyyyyys.

Tråkig info, I know.

Igår gjorde vi mattediagnos, helt otroligt att jag hade glömt nästan allt. HELT otroligt. Jag som var en av de bästa på matte i nian, men nu hade jag glömt bort nästan hälften av allt. Och vet ni en sak? Min syn har försämrats radikalt de senaste dagarna. Ser hur suddigt som helst på mitt högra öga, det är som att det är ett lager som ligger ivägen. Bläh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela