EMILIA

För fort?

Publicerad 2008-08-23 16:16:09 i Tankar

Jag förstår inte att sommaren försvunnit så fort. Jag menar, nu är det ju så gott som höst utomhus. Och vad har jag hunnit med i sommar? Det känns i och för sig som att jag haft en kul sommar, men den försvann alldeles för snabbt. Nu har till och med den första veckan, den veckan jag väntat på så länge med fasa, försvunnit ut ur mitt liv. Tiden går för fort! Den här hösten kommer nog försvinna fort som attan. Det kommer bli en lärorik och kul höst, det kan jag garantera. Jag känner redan att jag fått bra kontakt med en hel del personer i klassen, och jag bryr mig redan om dom. Kanske är jag för blödig. Hihi. Vi kommer ha så kul i höst tjejer och grabbar. Absolut med i och med att det går så många hetingar på Östra Real. Hihihihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela