EMILIA

Dagen

Publicerad 2008-08-12 19:05:53 i

Tillbringat hela dagen på underbara McDonalds Västberga. Ehehehehe. Var i och för sig ganska kul, förutom att jag fortfarande mår dåligt i och med förkylningen, plus en jävelusisk mensvärk, men what are you going to do liksom. Kul att träffa alla gulligullisar igen, hihihihi. Men skönt att jag inte jobbar förrän på lördag igen. MIAOW. Trevligt att jag fick både skjuts till och från jobbet av min underbara pappa, som nu ligger och sover i soffan (som alltid). Och just det! Hittade min namnbricka, hehe, tog ett snabbt stopp förbi mamma innan jobbet, och där låg den, YES vad jag är bra.
Trött är jag, som få, och nu ska jag nog ta och pallra mig in i duschen för att skölja bort all svett och allt fett från fritösen, hihi. Imorgon ska jag umgås med min kära vän Pernilla, och på kvällen blir det antagligen filmmys. Will be nice. very nice.
Ah juste! Testade vårrullarna på jobbet idag, och de var verkligen okej! Så de är värda att testa mina vänner!
Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela